کارت تخفیف:
در حالت کلی کارت درمانی ، کارتی است که قابلیت اخذ تخفیف از مراکز مختلف درمانی یا رفاهی یا هر مرکز دیگری را دارد. شرکت آتیه سازان در راستای ارائه خدمات درمانی به مشترکین خود، در زمینه های گوناگون فعالیت می نماید که دندانپزشکی یکی از این زمینه هاست.
کارت درمانی دندانپزشکی در قالب یک کارت یک ساله عرضه می شود و قابلیت استفاده در مراکز برتر دندانپزشکی شهر تهران را دارد. از آنجایی که نگرش آتیه سازان به تخفیف، تخصصی می باشد، همچنین فودکورت کارت آتیه سازان نیز، به زودی راه اندازی می گردد و در قالب کارت های شتابی بسیار ویژه، قابلیت اخذ تخفیف از فودکورت های معتبر سراسر کشور را خواهد داشت.
کارت درمانی :
در دنیای امروزه، افرادی فراتر از انتظار ظاهر می شوند که هزینه های خود را مدیریت نمایند. مدیریت هزینه، موضوع بسیار مهمی است که بسیاری از افراد نه تنها به آن اهمیت نمی دهند، بلکه افرادی را که مدیریت هزینه را به عنوان موضوع مهمی در زندگیشان در نظر می گیرند نیز به عنوان انسان هایی عجیب  تلقی می کنند!
در این میان، مدیریت هزینه های درمانی، به خصوص دندانپزشکی، به عنوان موضوعی مهم در تمام دنیا تلقی می شود. با توجه به عدم پوشش تمامی درمان ها توسط بیمه های تکمیل درمان و هزینه های بالای امور درمانی، نیاز است تا سیستمی جهت مدیریت هزینه داشته باشیم.
شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان، کارت درمانی  ویژه خود را در کنار خدمات بیمه ای خود ارائه می دهد و در همین راستا سعی نموده است تا با بهترین مراکز دندانپزشکی شهر تهران، قرارداد همکاری منعقد نماید. قراردادی که به شما به عنوان مشترک ویژه آتیه سازان، اجازه می دهد تا با مراجعه به مرکز، از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. کارت درمانی آتیه سازان جهت آسایش شما تهیه و تقدیم حضور می گردد. با ما در تماس باشید!
در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی دارید از طریق لینک پیشنهادات و انتقادات می توانید با ما در میان بگذارید. همچنین به منظور مشاهده مزایای استفاده از کارت و مشاهده سایر اطلاعات لازمه، می توانید با کلیک روی این لینک، مطالعه ای کامل نیز داشته باشید.
به یاد داشته باشید که شما باید بهترین ها را داشته باشید.