کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر درمانی در سراسر کشور

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

کاشت نگین روی دندان!

در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی در تمام عرصه ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت در زمینه های زیبایی هم نمودار شده است به طوریکه امروزه شاهد انواع روش ها و ابزار های مختلف برای زیبایی هستیم که در میان قشر زنان و دختران متقاضی زیادی دارد. گاهی دیده می شود افراد بدون در نظر گرفتن عوارض یک روش، هزینه ی هنگفتی را پرداخت می کنند و در طول زمان با انواع بیماری ها و ناراحتی ها دست و پنجه نرم می کنند. یکی از روش ها و کارهایی  که برای افزایش زیبایی انجام می شود، کاشت نگین بر روی دندان است. در این مطلب قصد داریم به بررسی این روش و بیان نکات لازم در مورد انجام آن بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

میوه ای که هم چربی ها را می سوزاند هم بدنتان را سم زدایی می کند!!

در مطلب زیر به شما یک دستورالعمل طبیعی و ارزان قیمت معرفی می کنیم که علاوه بر زیبایی باعث لاغری و رفع بوی بد دهان نیز می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

بدن از کدام عضو شروع به پیر شدن می کند؟!

ضعیف شدن عملکرد دهلیزی گوش داخلی, یکی از علائم اولیه پیری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

ماساژ دست چه فوایدی برای بدن دارد؟!

به دست های تان نگاه کنید. چه چیزی می بینید؟ “فقط یک جفت دست” ممکن است پاسخ شما این باشد.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

چطور می‌توانید برگه آزمایش را بخوانید؟!

مسلما باید کار را به کاردان سپرد، این یک اصل پذیرفته شده است، بنابراین عقل حکم می‌کند که برگه آزمایش خود را نزد پزشک‌تان ببرید و به توضیحات او بسنده کنید. اما گاهی اوقات آن‌قدر نگران هستیم که هر چه زودتر می‌خواهیم بدانیم که چه اتفاقی افتاده است. شاید زمانی برگه آزمایش خود را دریافت می‌کنید که تا وقت ملاقات با پزشک‌تان زمان زیادی باقی مانده و نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم بتوانید تا حدی از برگه آزمایش خود سر در بیاورید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

با این ماسک صبحگاهی پوستتان را مثل آینه کنید!

با استفاده از ماسک صبحگاهی که شامل ترکیبی از مواد طبیعی است می‌توانید بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

اگر می خواهید چاق شوید بخوانید!

همان ‌طور که شمار بالایی از افراد به دنبال راهی برای کاهش وزن هستند و بزرگ‌ترین مشکل خود را پُرخوری می‌دانند، بی‌اشتهایی نیز مشکل بسیاری از افراد است و همواره به دنبال راه‌های افزایش اشتها هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

چگونه می توان با میوه ها کبد چرب را پاکسازی کرد؟

اگر می خواهید بیشتر به کبد خود خدمت کنید می‌توانید این میوه را نیز به سبد غذایی‌تان اضافه کنید. در ادامه مطلب با این میوه ها آشنا می شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

دلایل احساس گلوله در گلو!

آیا تا به حال برای شما پیش آمده احساس کنید لقمه ای در گلویتان گیر کرده است که با بلع آب دهان هم از بین نمی رود و هم چنان ادامه دارد؟! احساس وجود توده یا گلوله در گلو مشکلی آزار دهنده برای افراد است. در چنین شرایطی هر چه فرد سعی می کند با سرفه کردن و یا بلع زیاد این مشکل را حل کند موفق نمی شود. این احساس گلوبوس نامیده می شود. گلوبوس بر اثر برگشت اسید به داخل حنجره به وجود می‌آید و در همه سنین رخ می‌دهد، اما شیوع آن در کودکان کمتر بوده و در بزرگسالان طی دوران میانسالی شایع می‌شود. زنان به علت زودرنج بودنشان بیشتر در معرض تحریک عصب معده قرار دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نحوه مراقبت از پوست در فصل گرما!

در این فصل از سال پوست نیاز به مراقبت های ویژه ای پیدا میکند بهتر است از پوستتان دربرابر آسیب ها و عوارض جانبی گرمای هوا محافظت کنید. عوامل زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد از جمله می توانیم به تغذیه ، استفاده از محصولات محافظتی برای پوست، آبرسانی و پرهیز از استعمال دخانیات اشاره کنیم. اگر علاقه مند به حفظ زیبایی پوستتان هستید بهتر است با نکات مهم برای پیشگیری از پیری زودرس آن آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی